Uniwersytet Zielonogórski

Prezentacje WWW pracowników UZ

OSOBISTE PREZENTACJE WWW PRACOWNIKÓW UZ

Instrukcja umieszczania prezentacji WWW na koncie pracownika w systemie informatycznym UZ

Szanowni Państwo - informujmy, że każdy pracownik UZ posiadający aktywne konto w systemie informatycznym UZ, może utworzyć swoją własną prezentację WWW. Dostęp do danych takiej strony możliwy jest z użyciem następujących parametrów:

  • Adres serwera:
    staff.uz.zgora.pl
    Protokół:
  • SFTP
    (zalecany klient SFTP: WinSCP - http://winscp.net/download.php)
  • Port:
    7890
  • Login:
    nazwa_użytkownika
    (identyfikator użytkownika w systemie informatycznym UZ widoczny po zalogowaniu na stronie https://admin.uz.zgora.pl w pozycji "Nazwa konta")
  • Hasło:
    istniejące (takie jak do poczty elektronicznej)
  • Adres strony:
    http://staff.uz.zgora.pl/nazwa_użytkownika

Informujemy, że serwer działa na platformie "nginx", a to oznacza m.in., że nie ma możliwości korzystania z plików modyfikujących konfigurację serwera takich jak ".htaccess".

Pracowników, którzy w ramach swojej osobistej prezentacji WWW zamierzają używać któregoś z systemów CMS, prosimy o przesłanie informacji w tym zakresie na adres: serwis@uz.zgora.pl, ponieważ w takich przypadkach może być konieczne wykonanie odpowiednich zmian w konfiguracji serwera.

Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18