Szanowni Państwo!
W związku z uruchomieniem w Uniwersytecie Zielonogórskim systemu obsługi pracownika Quatra oraz zapewnieniem bezpiecznego i stabilnego dostępu do tego systemu dla urządzeń podłączonych poza siecią uczelnianą, przygotowane zostały odpowiednie instrukcje wyjaśniające wymaganą konfiguację urządzeń w przypadku takiego połączenia.
Połączenie z Portalem Pracownika Quatra realizowane jest z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. Z uwagi na różnice w ustawieniach różnych przeglądarek i różnych systemów (Windows 10, Windows 11) przygotowane zostały odpowiednie instrukcje dostosowane do potrzebnych sytuacji. Prosimy o wybranie odpowiedniej wersji dla posiadanej przeglądarki lub/i systemu.
UWAGA!
Bez wprowadzenie zmian w konfiguracji przegądarki, z której Państwo korzystacie, dostęp do systemu Quatra będzie niemożliwy!
UWAGA 2!
Informujemy, że połączenia urządzeń z siecią Internet, które korzystają z połączeń do sieci bezprzewodowych: Eduroam lub www.internet.zgora.pl są traktowane z punktu widzenia portalu QUATRA jako połączenia zewnętrzne. Dlatego też konieczne jest postępowanie zgodnie z instrukcjami zawartymi pod poniższym linkiem.